22 października 2024 r.
od 14:00 do 17:30
Pałac Ballestremów, ul. Włodkowica 4, Wrocław
Rola dyrektora finansowego zmieniła się na przestrzeni czasu – obecnie dyrektorzy finansowi odpowiadają nie tylko za realizację strategii finansowej firmy oraz nadzorują poprawność rozliczeń finansowych, ale także we współpracy z zarządem wyznaczają kierunki rozwoju firmy, inicjują rozwiązania mające na celu usprawnienie funkcjonowania firmy, a także zarządzają ryzykiem i aktywnie poszukują rozwiązań generujących oszczędności.
Dostrzegając potrzebę stworzenia przestrzeni, w której dyrektorzy finansowi mogliby wymienić się spostrzeżeniami na najbardziej aktualne tematy i podzielić się wyzwaniami wynikającymi z bieżącej praktyki, zainaugurowaliśmy wiosną 2024 r. spotkania Klubu CFO Roundtable we Wrocławiu. Naszym celem jest stworzenie przyjaznych warunków dla wymiany wiedzy i najlepszych praktyk w elitarnym gronie dyrektorów finansowych. Entuzjastyczne przyjęcie naszej inicjatywy, a także ożywiona dyskusja podczas pierwszego spotkania zdopingowały nas do cyklicznej organizacji spotkań Klubu (raz na kwartał). Już 22 października zapraszamy Państwa na drugie spotkanie Klubu CFO Roundtable.
Spotkanie nie ma charakteru warsztatu czy szkolenia – jest moderowaną dyskusją, podczas której uczestnicy spotkania mogą podzielić się swoimi dobrymi praktykami i doświadczeniami, ale także zadać nurtujące pytania czy omówić pomysły z innymi uczestnikami spotkania.
Zapraszamy dyrektorów finansowych dolnośląskich i opolskich firm do dołączenia do naszej inicjatywy. Jesteśmy przekonani, że spotkania w kameralnym gronie pozwolą wspólnie dotrzeć do najlepszych rozwiązań, a także zbudować wartościowe, inspirujące relacje.
Po oficjalnej części spotkania (odbywającej się w godzinach 14-16) zaprosimy Państwa do netoworkingu, podczas którego będziemy kontynuować rozmowy. Część networkingową zaplanowaliśmy do godz. 17.30.
W przypadku dużej liczby zgłoszeń zastrzegamy możliwość zmiany lokalizacji spotkania.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zapraszamy po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.
Partner Zarządzający w kancelarii WPW Wołczek, Proksa & Wspólnicy.
Grzegorz od kilkunastu lat doradza przedsiębiorcom przy projektach, które wymagają połączenia kompetencji w obszarze doradztwa prawnego i podatkowego. Posiada tytuł zawodowy radcy prawnego oraz doradcy podatkowego. Przez niemal 10 lat doświadczenie zdobywał w zespole prawno – podatkowym firmy PwC. Obecnie Grzegorz odpowiada za praktykę prawną WPW. Zarządza projektami związanymi z realizacją procesów restrukturyzacyjnych – współpracuje z klientami przy sprzedaży biznesu, konsolidacji grup kapitałowych oraz tworzeniu struktur inwestycyjnych. W 2019, 2021 oraz 2023 roku został doceniony za indywidualne osiągnięcia w obszarze doradztwa transakcyjnego, zdobywając tytuł Rekomendowanego Doradcy w rankingu doradców podatkowych dziennika Rzeczpospolita.
Radca prawny z 14-letnim doświadczeniem zawodowym. Absolwentka studiów podyplomowych na Uniwersytecie Maastricht, Holandia (LL.M. in Corporate and Commercial Law) oraz Studium Prawa Konkurencji w Polskiej Akademii Nauk. Posiada doświadczenie w doradztwie w sprawach z zakresu prawa konkurencji w obszarach m.in. kontroli koncentracji, współpracy przedsiębiorców, a także praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. Doradza w kwestiach antymonopolowych w toku projektów joint venture i M&A, reprezentuje przedsiębiorców w toku postępowań przed Prezesem UOKiK, opiniuje umowy handlowe (umowy współpracy, dystrybucyjne, klauzule zakazu konkurencji, wyłączności itp.), pomaga wdrożyć programy compliance oraz prowadzi szkolenia w tym obszarze. Doradzała m.in. przedsiębiorcom z sektora bankowego, telekomunikacyjnego,
jak również z branży produkcyjnej i spożywczej.
Magister prawa, absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego. W 2016 r. uzyskał wpis na listę radców prawnych. Z branżą doradztwa podatkowego związany jest już od 2010 r. Specjalizuje się głównie w zagadnieniach związanych z podatkiem dochodowym od osób prawnych (CIT). W WPW wspiera klientów przede wszystkim w obszarze ulg podatkowych (B+R, IP Box) w dopasowanym dla danego przypadku kształcie, podatku u źródła (WHT), jak również szeroko pojętym tax compliance (wdrażanie procedur, zabezpieczanie zarządu). Doradza również firmom rodzinnym np. w zakresie tzw. estońskiego CIT. Dodatkowo, uczestniczy w różnego rodzaju projektach reorganizacyjnych (M&A) i tworzeniu efektywnych podatkowo struktur. Ponadto, reprezentuje naszych klientów w trakcie postępowań podatkowych i sądowych. Tomasz współpracuje m.in. z klientami z branży technologicznej, IT, finansowej i outsourcingu. Brał udział m.in. w tworzeniu modelu rozliczeń usług wewnątrzgrupowych w dużej międzynarodowej grupie zajmującej się rekrutacją i outsourcingiem pracowniczym oraz reorganizacji grupy po przejęciu przez nowego inwestora.
Dyrektor zarządzająca
Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do 15.10.2024 r.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.