25 listopada 2025 r.
od 15:00 do 18:00
Pałac Ballestremów, Wrocław


Rola dyrektora finansowego zmieniła się na przestrzeni czasu – obecnie dyrektorzy finansowi odpowiadają nie tylko za realizację strategii finansowej firmy oraz nadzorują poprawność rozliczeń finansowych, ale także we współpracy z zarządem wyznaczają kierunki rozwoju firmy, inicjują rozwiązania mające na celu usprawnienie funkcjonowania firmy, a także zarządzają ryzykiem i aktywnie poszukują rozwiązań generujących oszczędności.
Dostrzegając potrzebę stworzenia przestrzeni, w której dyrektorzy finansowi mogliby wymienić się spostrzeżeniami na najbardziej aktualne tematy i podzielić się wyzwaniami wynikającymi z bieżącej praktyki, zainaugurowaliśmy wiosną 2024 r. spotkania Klubu CFO Roundtable we Wrocławiu. Naszym celem jest stworzenie przyjaznych warunków dla wymiany wiedzy i najlepszych praktyk w elitarnym gronie dyrektorów finansowych. Entuzjastyczne przyjęcie naszej inicjatywy, a także ożywiona dyskusja podczas pierwszego spotkania zdopingowały nas do cyklicznej organizacji spotkań Klubu (dwa razy do roku). Już 25 listopada zapraszamy Państwa na kolejne spotkanie Klubu CFO Roundtable.
Spotkanie nie ma charakteru warsztatu czy szkolenia – jest moderowaną dyskusją, podczas której uczestnicy spotkania mogą podzielić się swoimi dobrymi praktykami i doświadczeniami, ale także zadać nurtujące pytania czy omówić pomysły z innymi uczestnikami spotkania.
Zapraszamy dyrektorów finansowych dolnośląskich i opolskich firm do dołączenia do naszej inicjatywy. Jesteśmy przekonani, że spotkania w kameralnym gronie pozwolą wspólnie dotrzeć do najlepszych rozwiązań, a także zbudować wartościowe, inspirujące relacje.
Po oficjalnej części spotkania (odbywającej się w godzinach 15-17) zaprosimy Państwa do netoworkingu, podczas którego będziemy kontynuować rozmowy. Część networkingową zaplanowaliśmy do godz. 18.00.
W przypadku dużej liczby zgłoszeń zastrzegamy możliwość zmiany lokalizacji spotkania.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zapraszamy po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia
Partner Zarządzający w kancelarii WPW Wołczek, Proksa & Wspólnicy.
Tomasz zarządza praktyką podatkową WPW i doradza przedsiębiorstwom działającym na obszarze Dolnego Śląska i innych regionów Polski. Wśród jego klientów są spółki giełdowe, korporacje oraz firmy rodzinne i indywidualni przedsiębiorcy.
Nasi Klienci cenią Tomasza za biznesowe podejście do doradztwa podatkowego oraz prawnego. Tomasz doradza przedsiębiorcom przy kluczowych zdarzeniach dla ich biznesu: począwszy od wyboru optymalnej formy rozpoczęcia działalności, poprzez restrukturyzacje adekwatne do potrzeb biznesu, na doborze optymalnej formy wyjścia z biznesu skończywszy.
Dzięki szerokiej znajomości regulacji podatkowych, łączonej z perspektywą biznesową, Tomasz jest w stanie zapewniać naszym Klientom kompleksowe wsparcie doradcze na wszystkich etapach projektu, nie tracąc z pola widzenia, że kluczowy jest biznes Klienta.
W 2019 r. został doceniony za indywidualne osiągnięcia w obszarze podatku CIT, zdobywając tytuł Rekomendowanego Doradcy w rankingu doradców podatkowych dziennika Rzeczpospolita.
Partner Zarządzający w kancelarii WPW Wołczek, Proksa & Wspólnicy.
Grzegorz świadczy kompleksową obsługę prawną i podatkową zarówno dla dużych przedsiębiorstw prywatnych, spółek notowanych na giełdzie jak i międzynarodowych korporacji. Klienci cenią Grzegorza za specjalizację w doradztwie prawnym i podatkowym związanym
z realizacją procesów transakcyjnych oraz restrukturyzacyjnych. W szczególności doradza przy sprzedaży biznesu, konsolidacjach grup kapitałowych oraz tworzeniu struktur inwestycyjnych.
Grzegorz jest również zaangażowany w projekty wdrażania ulg podatkowych dla przedsiębiorstw reprezentujących wszystkie kluczowe sektory gospodarki.
W 2019, 2021 oraz 2025 roku został doceniony za indywidualne osiągnięcia w obszarze doradztwa transakcyjnego, zdobywając tytuł Rekomendowanego Doradcy w rankingu doradców podatkowych dziennika Rzeczpospolita.
Head of Fixed Income, Zarządzający IPOPEMA TFI S.A.
Absolwent Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie, kierunek Ekonomia. W 2011 ukończył studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego, kierunek Analityk Finansowy Rynków i Papierów Wartościowych. Z rynkiem kapitałowym związany od 2006, kiedy to rozpoczął pracę w Banku Handlowym S.A. w Departamencie Usług Powierniczych.
Od 2008 zatrudniony w IPOPEMA AM na stanowisku Tradera w Zespole Zarządzania Papierami Dłużnymi. Od 2012 pracuje w Departamencie Zarządzania Aktywami Towarzystwa – początkowo jako Trader, później zarządzający, obecnie jako Head of Fixed Income. Zdobywca Alfy w kategorii najlepszy fundusz polskich papierów dłużnych w 2016, nagrody przyznawanej przez Analizy Online.
Karolina Jagiełło jest absolwentką dwóch kierunków – prawa i ekonomii. Ukończyła także Podyplomowe Studium Prawa Spółek Handlowych Uniwersytetu Warszawskiego.
Praktykę i doświadczenie zawodowe zdobywała we wrocławskim dziale prawno-podatkowym PwC i kancelariach realizujących usługi prawnicze dla klientów korporacyjnych. Od 2013 r. wykonuje zawód adwokata i świadczy pomoc prawną dedykowaną biznesowi.
Karolina specjalizuje się w prawie umów handlowych, prawie spółek i szeroko rozumianym wsparciu prawnym działalności gospodarczej. Współpracuje z klientami korporacyjnymi
i przedsiębiorstwami doradzając w codziennych zagadnieniach prawnych prowadzonej działalności oraz przy transakcjach zakładania, likwidacji lub restrukturyzacji tej działalności. Posiada doświadczenie w obsłudze prawnej transakcji sprzedaży przedsiębiorstw
i nieruchomości oraz zabezpieczenia tych transakcji. Realizowała projekty związane z zakładaniem w Polsce spółek podmiotów zagranicznych.
Posiada wieloletnie doświadczenie w reprezentowaniu klientów w postępowaniach sądowych
i doradztwie w sprawach spornych.
Dominik jest absolwentem prawa na Wydziale Prawa i Administracji UAM. Od 2022 r. posiada tytuł doradcy podatkowego. Dominik posiada ponad ośmioletnie doświadczenie
w zakresie doradztwa podatkowego.
Głównym obszarem specjalizacji Dominika jest bieżące doradztwo w zakresie podatku VAT,
ze szczególnym uwzględnieniem problematyki Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), transakcji łańcuchowych, opodatkowania transakcji nieruchomościowych,
a także VAT compliance. W WPW Dominik odpowiada również za zagadnienia związane
z podatkiem od nieruchomości (RET).
W trakcie swojej kariery Dominik współpracował między innym z klientami z branż deweloperskiej, automotive, branży spożywczej czy cash&carry. Przed dołączeniem do zespołu WPW Dominik zdobywał doświadczenie zawodowe podczas pracy w zespołach podatkowych KPMG i Deloitte.

Dyrektor zarządzająca
Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do 18.11.2025 r.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.